Dieta 16/8 – greitas svorio metimo būdas

dieta 16/8

Moderniais laikais ieškome vis naujesnių ir greitesnių būtų atsikratyti nereikalingų kilogramų. Vienas naujausių ir greit populiarėjančių būdų Lietuvoje yra dieta 16/8. Tai yra protarpinis badavimas, ir anot žmonių atsiliepimų – greitas svorio metimo būdas.

Kaip veikia 16/8?

Tai itin efektyvus ir greitas būdas atsikratyti nereikalingų kilogramų neįdedant beveik jokių pastangų. Viskas ką jums reikia daryti tai griežtai laikytis nustatyto valgymo ir nevalgymo laiko. Dieta 16/8 yra pagrįsta metabolizmo skatinimas ir reiškia, kad 16 valandų per parą nevalgote, o likusias 8 valgote. Tiesa, anot specialistų jūs galite valgyti kiek norite ir ką norite.

Laiko tarpas per kurį galite valgyti yra jūsų asmeninis reikalas ir gali būti pasirinktas pagal jūsų gyvensenos įpročius. Jums tereikia nustatyti nuo kelių iki kelių valgysite ir to laikytis. Pavyzdžiui, jei jūs esate ryto žmogus ir jums labai svarbu valgyti pusryčius tai gali valgyti tarp 7 – 15 val. Tačiau po 15 val. galėsite tik gerti vandenį ir arbatą – jokio kito maisto negalima. Todėl jei mėgstate valgyti vakarais ir nevalgyti pusryčių jūsų valgymo laikas gali būti tarp 11- 19 val.

Greiti rezultatai be pastangų

Visos moterys ir net vyrai yra išbandę įvairias ryžių ar vaisių dietas. Tačiau tokios dietos stipriai riboja, greit atsibosta ir daro mus nelaimingus. Dieta 16/8 leidžia valgyti ką norite ir kiek norite, o pokyčius pastebėsite jau po savaitės. Anot dietologų, ši dieta taip pat padeda mažinti lėtinių ligų susirgimo galimybę ir ilgina jūsų gyvenimo trukmę. Vien laikydamiesi protarpinio badavimo dietos ženkliai sumažinsite tikimybę susirgti Alzheimeriu.

Leiskite sau sulieknėti be pastangų ir nebijokite dvigubo svorio sugrįžimo. Dieta 16/8 tai jūsų liekno gyvenimo raktas.