Imuniteto stiprinimas (2 dalis)

Composite image of sick woman holding tissues

Kalbant apie kitus imuniteto stiprinimo būdus labai svarbu paminėti ir sveiką gyvenseną, kuri susideda ne tik iš mitybos, bet ir aktyvaus judėjimo. Sportas ir bet koks menkas, bet veiksmingas judėjimas yra ginklas prieš įvairias ligas. Sportuodami mes grūdinamės, tiek sporto salėje, tiek lauke bet kokiu oru. Tai padeda mums ne tik išlikti tvirtiems, bet ir sveikiems, tokiu būdų mes stipriname savo imunitetą bei medžiagų apykaitą. Juk aktyvaus judėjimo galimybės yra beribės, kartais užtenka tiesiog ilgo pasivaikščiojimo po parką. Taip pat be tradicinių sporto salių galima užsiimti šokiais, joga, lankyti baseiną.
Kitas irgi naudingas būdas stiprinti imunitetą, tai dažniau mėgautis pirties teikiamais malonumai. Tikriausiai, nors kartą į metus kiekvienas apsilankome ar pirtyje, ar saunoje, bet tai ne tik būdas gerai praleisti laiką su draugais. Pirties procedūros išties yra labai sveikos žmogaus organizmui. Ji palankiai veikia virškinimo, kvėpavimo, nervų sistemas. Tačiau atlikti pirties procedūras reikia mokėti. Pirma, prieš einant garintis negalima persivalgyti, bet ir alkaniems ten sėdėti nepatariama. Taip pat negalima užsibūti pirtyje per ilgai, patariam 5—8 minutes, bei kartoti ne daugiau nei 3—4 per dieną.
Galiausiai, nepamirškite gerti daug arbatų. Žalioji bei juodoji arbatžolių arbata yra beveik tas pats gėrimas, tik kitaip perdirbtas. Juoda arbata šiek tiek stipresnė nei žalioji, bet pastaroji labiau vertinama dėl savo savybių stiprinant imuninę sistemą. Žalia arba yra natūralesnė, bet labiau mėgstama juoda, o ypač Anglijoje, kur gyventojai ją geria kiekvieną dieną. Viename puodelyje žalios arbatos yra tiek daug gerųjų medžiagų, kad jos gėrimas gali vienas be jokių papildomų vitaminų apsaugoti organizmą. Čia gausu C, E, A vitaminų, taip pat kalio, magnio, geležies. Jeigu per dieną išgersite 5 puodelius šios rūšies arbatos, tikrai galėsite būti ramūs dėl įvairiausių ligų. Sumažinsite vėžio riziką, hipertoniją, aterosklerozę, širdies infarkto bei insulto riziką. Pagreitinsite medžiagų apykaitą bei virškinimą.
Taigi, jeigu seksite šiuos patarimus bei juos nuosekliai vykdysite, jūsų imunitetas bus stipresnis bei apsaugotas nuo įvairių ligų.