Lieknėjimo programos sudarymas pagal kūno formas

lieknėjimo programos sudarymas

Esate nusivylę savo kūno formomis, kurias Jums suteikė genai, ir galvojate, jog negalite nieko pakeisti? Klystate. Mokslas žengia į priekį, tad atsirado ir lieknėjimo programos sudarymas tam tikrai kūno formai. Pateikiame jums revoliucines dietas, kurios padės pertvarkyti savo kūną visam gyvenimui.

Kūno tipas: kriaušė
Jei patenkate į šią kategoriją, pirmiausia turite išsiaiškinti, su kuriais kūno riebalais kovojate. Dažnai tokie žmonės turi papildomų poodinių riebalų. Jie yra sveikesni, negu ant pilvo esantys riebalai, tačiau jų ir atsikratyti yra sunkiau. Tokiam tipui lieknėjimo programos sudarymas nėra lengva užduotis. Būtina sumažinti sočiųjų riebalų. Tai pieno, mėsos produktai, perdirbti maisto produktai. Nebūtina visiškai atsisakyti šių produktų, užtenka tik sumažinti jų suvartojimą. Pavyzdžiui pieną, jogurtą ar sūrį pirkite neriebų.

Kūno tipas: obuolys
Jei sunkiai sekasi atsikratyti pilvuko, Jūs kovojate su visceraliniais riebalais. Jie yra pilvo srityje, kuri supa gyvybiškai svarbius organus. Šiais riebalais atsikratyti yra lengviau nei poodiniais riebalais. Visceraliniai riebalai yra labai pavojingi, nes jie susiję su cukriniu diabietu, širdies ligomis, vėžiu. Šio kūno tipo žmonės turi daugiau kartizolio, kuris lėtina medžiagų apykaitą. Pirmiausia venkite rafinuotų angliavandenių (baltos duonos, makaronų, ryžių). Šie produktai gali padidinti stresą ir padidinti nesotumo jausmą. Geriau vartokite miežius, grikius. Šios kruopos padeda stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje ir padeda kontroliuoti kartizolio šuolį.

Apibendrinant galima teigti, kad kiekvienas kūnas yra individualus, tad ir lieknėjimo programos sudarymas turi būti individualus.