Sveikos mitybos piramidės aprašymas, kuris padės subalansuoti savo dietą

Sveikos mitybos piramidės aprašymas, kuris padės subalansuoti savo dietą

Ne paslaptis, kad būtent mityba yra vienas svarbiausių dalykų žmogaus gyvenime. Jeigu mes maitinsimės sveikai ir subalansuotai, tai ne tik galėsime džiaugtis optimaliu kūno svoriu,  bet ir taip pat – kur kas geresne plaukų bei odos būkle, ir, žinoma, sumažinsime įvairių ligų tikimybę. Na, o vienas svarbiausių dalykų, kurio turime nepamiršti ir kuriuo turime vadovautis, jeigu norime maitintis sveikai ir subalansuotai, yra sveikos mitybos piramidė. Taigi, kuo ji svarbi, ką apie tai reikėtų žinoti kiekvienam iš mūsų? Aptarkime. 

Daugiausiai turime vartoti vaisių, daržovių, uogų, kruopų

Žvelgiant į mitybos piramidę, tampa nesunku suprasti, kad produktai, kurių turime vartoti daugiausiai, jei norime maitinti sveikai, yra tokie – vaisiai, uogos, daržovės, kruopos, o trumpiau tariant, beveik viskas, ką j mums dovanoja gamta. Belieka tik pridurti, kad visi išvardinti dalykai – daržovės, vaisiai, uogos, kruopos turi ypač daug vitaminų ir mineralų, kuriems mums yra labai reikalingi, padeda palaikyti gyvybines organizmo funkcijas ir stiprina imunitetą. Tačiau ir taip pat – tai dar ne viskas: reikia akcentuoti ir tai, kad visi šie produktai turi nedaug kalorijų, todėl yra puikus pasirinkimas siekiant išlaikyti dailias kūno linijas. 

Šiek tiek mažiau – mėsos, paukštienos, žuvies, pieno produktų, kiaušinių

Jei remsimės mitybos piramide, tai netruksime pastebėti ir tai, kad mažiau nei daržovių, uogų, vaisių bei kruopų, turėtume vartoti mėsos, paukštienos, žuvies, pieno produktų bei kiaušinių. Nors visi šie maisto produktai taip pat turi ir nemažai mums reikalingų medžiagų, negalima pamiršti, kad jie turi ir daugiau kalorijų, ir tikrai daugiau riebalų. 

Mažiausiai  vartoti turėtume duonos gaminių, saldžių kepinių, riebių padažų

Na, o rečiausiai vartoti turėtume duonos gaminius, saldžius kepinius ir riebius padažus. 

Daugiau informacijos rasite https://laisvalaikis24.lt/category/maistas/

Scroll to Top