Kaip išvengti rudeninio peršalimo?

Rudenį ne vieno iš mūsų dienotvarkę papildo didesnis darbo krūvis, studijos bei įvairios papildomos veiklos, todėl labai svarbu, kad būtume sveiki bei žvalūs, ir, kad galėtume įgyvendinti viską, ką esame suplanavę. Tačiau būtent kaip tik šiuo metų laiku padažnėja susirgimai peršalimo ligomis. Tad visiems aktualus klausimas, kaip išvengti rudeninio peršalimo ir, ką daryti, kad peršalimo simptomai ar tokie reiškiniai, kaip galvos peršalimas neaplankytų ir leistų mėgautis rudeniu. Štai, svarbūs patarimai, kurių verta paisyti.


Vienas svarbiausių dalykų, kurį reikia užtikrinti, kad būtumėte atsparūs rudens ligoms, yra tai, kad jūsų organizmui netrūktų vitaminų. Na, o jais, atėjus rudeniui, aprūpinti savo organizmą yra labai lengva – tereikia atsigręžti į rudeninį derlių. Juk būtent visos daržovės bei vaisiai – morkos, burokėliai, kopūstai, moliūgai, obuoliai, kriaušės, yra kupini mums reikalingų vitaminų. Tad bent kelis kartus per dieną mėgaukitės rudens derliumi, kad aprūpintumėte savo organizmą reikiamais vitaminais.


Tačiau ir tai – dar ne viskas: nepamirškite, kad imunitetą stiprinti padės ne tik vaisiai ir daržovės, kuriais galime mėgautis atėjus rudeniui, bet ir taip pat dar du svarbūs komponentai. Tai – citrina ir imbieras. Juo labiau, kad iš jų pagaminta arbata jus maloniai sušildys niūriais rudens vakarais.
Atsparesni būsite peršalimams ir tuo atveju, jei pasitelksite eterinius aliejus. Belieka tik pridurti, kad kai kurie eteriniai aliejai ypač efektyviai valo namų orą. Na, o tai – ypač svarbi sąlyga siekiant išvengti susirgimų.


Taigi, kaip matyti, išvengti susirgimų ir atsitraukimo nuo studijų ar darbo, bus kur kas paprasčiau tuo atveju, jei laikysitės šių patarimų: kasdien lepinsitės vitaminais turtingu rudens derliumi; mėgausitės citrinų bei imbiero arbata, o taip pat – pasitelksite ir eterinius aliejus.

Dar daugiau vertingos informacijos rasite https://sveikatingumui.lt/.