Sveika mityba nėštumo metu: kas galima, o kas nerekomenduojama?

Nėštumas – ypatingas laikotarpis moters gyvenime. Tai – laikas, kai savimi rūpintis turi dar dėmesingiau. Svarbu atkreipti dėmesį ir į tam tikrus akcentus. Mityba – taip pat ne išimtis. Taigi, kokius maisto produktu galima vartoti nėštumo metu, o kurių – verčiau atsisakyti?

Maisto produktai, kuriuos galima vartoti nėštumo metu

Visų pirma, svarbu pabrėžti, kad laukiantis kur kas geresniu pasirinkimu tampa valgymas mažesnėmis porcijomis, tačiau dažniau, nei didelėmis porcijomis, vos kelis kartus per dieną. Valgydamos mažesnėmis porcijomis dažniau, užtikrinsite, kad virškinimas bus lengvesnis bei išvengsite pilnumo jausmo. Puikiai tiks lengvai virškinami maisto produktai – varškė, vaisiai, daržovės, grūdinės kultūros. vištiena, kalakutiena, veršiena. Kai ruošiate mėsą ar daržoves, vietoje kepimo riebaluose, rinkitės gaminimą garuose – taip pat pavyks išsaugoti daugiau vertingų medžiagų ir užtikrinti lengvesnį virškinimo procesą. Žinoma, riebalų visiškai atsisakyti nereikia, tačiau jie turi būti vertingi – pirmenybę teikite avokadams, riebiai žuviai, riešutams.

Ko reikėtų atsisakyti?

Savaime suprantama, besilaukianti moteris, turėtų pamiršti alkoholinių gėrimų bei tabako gaminių vartojimą. Tačiau ne tik šių dalykų reikėtų atsisakyti – taip pat svarbu atminti, kad įvairių žolelių arbatos, turėtų būti vartojamos tik pasitarus su gydytoju. Taip pat neturėtų būti vartojama neapdorota mėsa, žuvis bei paukštiena, o taip pat – nepasterizuotas pienas ir jo gaminiai. Nereikėtų vartoti ir tokių patiekalų, kuriems pagaminti bus naudojami žali kiaušiniai. Atsisakyti reikėtų ir prekybos centre ruošiamų salotų bei mišrainių. 

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad nėščiosios taip pat turėtų vartoti ir šiai moterų grupei skirtus papildus. Apie tai, kokie papildai turėtų būti vartojami, svarbu pasitarti su gydytoju. Daugiau naudingos informacijos apie maisto naudą rasite https://darzininkyste.lt/category/darzoves/