Jūros gėrybių nauda sveikatai

Jūros gėrybės yra svarbi daugelio žmonių mitybos grandinės dalis visame pasaulyje, o jų valgymas buvo ir yra siejamas su įvairia ir visapusiška nauda sveikatai.

Jūros gėrybės reiškia kelių rūšių gyvūnus, įskaitant:

  • žuvis;
  • vėžiagyviai, pavyzdžiui, omarai ir krevetės;
  • moliuskai, pavyzdžiui, moliuskai ir austrės;
  • dygiaodžiai, kaip jūros ežiai.

Šiame straipsnyje nagrinėjama įrodymais pagrįsta jūros gėrybių nauda sveikatai.

Įsigykite šaldytą žuvį bei kitas jūros gėrybes tik iš patikimų ir, geriausia, vietinių tiekėjų, kurie puoselėja ekologiškas ir tvarios žuvininkystės vertybes.

Įrodymais pagrįsta jūros gėrybių nauda sveikatai

Nėra jokių abejonių, kad jūros gėrybės gali turėti teigiamos įtakos sveikatai. Dešimtmečius trukę moksliniai tyrimai parodė, kad dietos, kuriose yra daug jūros gėrybių, gali padėti apsisaugoti nuo įvairių sveikatos būklių.

Be to, jūros gėrybėse gausu maistinių medžiagų, kurių paprastai yra mažai daugelio žmonių mityboje.

Štai keletas įspūdingiausių naudos sveikatai, susijusios su jūros gėrybių valgymu, remiantis tyrimais.

Labai maistinga

Jūros gėrybės yra koncentruotas daugelio būtinų maistinių medžiagų šaltinis. Žuvis ir vėžiagyviai, pavyzdžiui, lašiša, moliuskai ir krevetės, turi ypač daug baltymų, taip pat vitaminų ir mineralų, tokių kaip vitaminas B12, selenas ir cinkas.

Tyrimai rodo, kad daugelis žmonių nevartoja pakankamo kiekio tam tikrų maistinių medžiagų, kurios yra koncentruotos jūros gėrybėse, įskaitant vitaminus B12 ir B6, seleną, geležį ir cinką.

Tai kelia nerimą, nes maistinių medžiagų trūkumas gali neigiamai paveikti tiek fizinę, tiek psichinę sveikatą ir padidinti riziką susirgti tam tikromis sveikatos ligomis, įskaitant anemiją, depresiją ir kt..

Todėl valgant jūros gėrybes būtų galima užpildyti įprastas mitybos spragas, ypač žmonėms, kurių dietoje yra mažai maistinių medžiagų, ir tiems, kuriems didesnė tikimybė, kad jūros gėrybėse koncentruojamas neoptimalus arba mažas jų kiekis kraujyje.

Pagrindinis omega-3 riebalų rūgščių šaltinis

Jūros gėrybės yra pagrindinis omega-3 riebalų rūgščių eikozapentaeno rūgšties (EPA) ir dokozaheksaeno rūgšties (DHR) šaltinis.

EPA ir DHR yra susiję su daugeliu sveikatos aspektų, įskaitant nervų ląstelių funkciją ir uždegimų reguliavimą.

Tyrimai rodo, kad dietos, kuriose gausu jūros gėrybių, labai naudingos nervų ir širdies ir kraujagyslių sistemų sveikatai. Mokslininkai mano, kad tai daugiausia dėl EPA ir DHR kiekio jūros gėrybėse.

Tai padės Jūsų regėjimui

Senstant rizika prarasti regėjimą didėja. Laimei, jūros gėrybėse esančios maistinės medžiagos gali padėti tai padaryti, nes omega-3 riebalų rūgštys taip pat sumažina riziką susirgti akių ligomis. Vitaminas A yra labai svarbus akių sveikatai – be pakankamai vitamino A Jūsų mityboje gali išsivystyti naktinis aklumas, dėl kurio sunku vairuoti.

Gerina smegenų veiklą

Jūros gėrybės gali suteikti Jūsų smegenims labai reikalingą postūmį ir pagerinti ilgalaikę smegenų sveikatą. Omega-3 gali padėti sumažinti riziką susirgti Alzheimerio liga ir užkirsti kelią psichikos nuosmukiui senstant. Šios maistinės medžiagos taip pat padeda Jūsų kūnui tinkamai reguliuoti atmintį ir emocijas.

Jei manote, jog Jūsų racionas stokoja jūros gėrybių ir organizmui trūksta reikšmingų mikroelementų, rekomenduojame apsvarstyti galimybę įsigyti šaldytos žuvies ir kitų puikių bei ekologiškų produktų įmonės ,,Valgyk žuvį” elektroninėje parduotuvėje.