Darykite planką (lentą) ir pagerinkite savo sveikatą

Plank, lenta

Ar esate girdėję posakį, kad sportas – sveikata. O ar žinote, kad reguliariai sportuojant kiekvieną dieną galima išvengti daugelio ligų, sumažinti savo kūno svorį, pagerinti kūno lankstumą ir net tvirtumą. Jeigu žinote ir tai darote – valio, sveikinimai jums, o jeigu ne – tikrai patariame pradėti. Jeigu nežinote nuo ko pradėti, galite pradėti nuo paprasčiausio, nors tikrai ne prasčiausio kasdienio kelių minučių pratimo plank. Kitaip plank dar yra vadinamas lenta.

Kas yra pratimas plank?

Pratimas plank arba kitaip lenta yra treniruotė su savo kūno svoriu. Galbūt gali atrodyti juokinga, kas gi yra treniruotis su savo kūno svoriu, tačiau vos pabandžius ne kiekvienas gali išsilaikyti tiek laiko kiek nurodyta. Pratimas plank yra labai efektyvus, jis stiprina kūno korpusą. Lentos pratimas yra populiarus ir tikriausiai niekada neišeisiantis iš mados, kadangi jam nereikia jokio papildomo pasiruošimo, o ir laiko sąnaudos yra nedidelės.

Lentos pratimo nauda kūnui

Plank (lentos) pratimas yra naudingas visam kūno korpusui, jau buvo minėta, kad jis jį stiprina. Jeigu išvardijant detaliau, tai šis pratimas stiprina skersinius pilvo raumenis, kuriuos treniruojant lengviau pakelti didesnius svorius, taip pat tiesiuosius, nuo kurių priklauso kaip atrodo pilvo presas, išorinius įstrižinius, kuriuos stiprinant stiprėja ir liemuo bei šonai, ir kitas raumenų grupes. Jeigu norite sustiprinti pilvo raumenis, įgauti taip vadinamą pilvo presą – plank pratimas jums kaip tik. Nepamirškime ir to fakto, kad šis pratimas stiprina ne tik pilvo, bet ir sėdmenų raumenis, kas yra labai naudinga, nes stiprėja nugara, o sėdmenys įgauna tvirtumo.

Atliekant planką (lentą) ne tik stiprėja viso kūno raumenys, bet ir greitėja medžiagų apykaita. Medžiagų apykaita apskritai greitėja sportuojant, todėl jeigu neturite laiko aktyviam kasdieniam sportui, tai bent jau užsiimkite planku kiekvieną dieną. Tai leisti sau tikrai galite.

Beje, darant plank pratimą gražėja laikysena, gerėja pusiausvyra ir net mažėja tikimybė patirti nugaros traumą. Taigi ne tik tvirtėjate ir gražėjate, bet ir apsaugote savo kūną nuo galimų patirti sužalojimų. Nauda yra visapusiška, todėl netingėkite ir gražėkite.