Netinkama avalynė gali sukelti sveikatos problemas

people-3186069_1920

Avalynė, vienas iš svarbiausių kiekvieno žmogaus stiliaus detalių. Stengiamės atrodyti kuo gražiau, jaustis kuo madingesni. Tačiau dažniausiai pamirštame, kad netinkamas pasirinkimas gali sukelti nepatogumus, o renkamės tik pagal grožio etalonus. Tokiu būdu į šalį nustumiame rekomendacijas, su kokiais batais yra patariama vaikščioti ir kurių yra geriau atsisakyti. Tokias sveikatos problemas gali sukelti netinkamos avalynės nešiojimas, turi žinoti kiekvienas. Galbūt tada susimastysime ir rinksimės atsakingai, nežalodami savo sveikatos.
Moterys, dėl įvairiausių priežasčių prisigalvoja dalykų, kurie išstumia jas iš komforto zonos, tačiau jų manymu tokiu būdu jos atrodo gražesnės, patrauklesnės, seksualesnės. Vienas iš tokių dalykų yra aukštakulniai. Atrodo, kad vienos yra tiesiog sutvertos juo mūvėti, o kitos tiesiog net negali ant jų pastovėti. Žinoma, tai yra praktikos reikalas, tačiau pastarosios nusprendžia nekankinti savęs ir vaikščioti su lygiapadžiais padais. Ir toks jų pasirinkimas yra išties geras, nes tos moterys, kurios renkasi vaikščioti su aukštakulniais kenkia savo sveikatai. Tyrimais yra įrodyta, kad nuolatinis aukštakulnių nešiojimas, kurie turi aukštesnį nei 5 cm kulną, sutrumpina blauzdos raumenį. Taip yra dėl to, nes su aukštakulniais blauzdos padėtis visuomet būna labiau statmena nei nešiojant paprastus batus. Tokiu būdu, ilgainiui blauzda sutrumpėja. Taip pat Achilo sausgyslės pasidarė plonesnės, silpnesnės, nors ir nesutrumpėjo. Aukštakulnių mylėtojoms yra rekomenduojama reguliariai daryti tempimo pratimus, kitu atveju jos jaus nuolatinį kojų skausmą.
Kitas, netinkamos avalynės nešiojimo atvejis gali sukelti artritą. Tai jau senai tyrimais yra patvirtinta, nes buvo tirta skirtingi batų tipai ir nustatyta, kuri avalynė yra tinkamiausia nešiojimui. Teigiama, kad lygiapadžiai arba turintys neaukštą pakulnę yra tinkamiausi. Taip pat ypatingai sveika yra vaikščioti su šlepetėmis ar tokiais batai, kurie nevaržo pėdos. Tačiau geriausias variantas yra vaikščioti basomis. Vasara bandykite bent trumpam pasieiti kieme, pro smėlį ar pro žolę. Kitu atveju galite kentėti nuo kelio skausmų arba nuo sąnario susidėvėjimo.
Taigi saugokite savo sveikatą ir stenkitės nešioti tinkamą avalynę. Tai mažiausias dalykas, kaip galite padaryti paslaugą savo organizmui. Jis jums tikrai bus dėkingas, o ir jūs pats jausitės geriau. Džiaugsitės gyvenimu ir nereikės kentėti alinančio kojų skausmo. Juk gyvenime ir taip yra pakankamai nemalonių dalykų, kurie mus gali nuliūdinti.