Japoniška dieta: privalumai

Japoniška dieta populiari ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Tikėtina prie to prisidėjo japonių moterų ilgaamžiškumas, jaunatviškumas ir lieknumas. Japoniškoje dietoje gausu šviežio, neapdoroto, becukrio maisto. Mityboje pagrindą sudaro šviežios daržovės, žuvis, mėsa ir kava / žalioji arbata. Yra keletas japoniškos dietos variantų, bet esmė išlieka ta pati. Valgoma yra pagal griežtą planą, alkoholis, cukrus, keptas maistas — nevartojami. Taigi atlikome interneto šaltinių analizę už Jus ir pateikiame visus privalumus, kuriuos pavyko rasti kalbant apie japonišką dietą.

  • Sumažėja ankstyvos mirties rizika. Japoniškos dietos racione vyraujančio maisto maistinės medžiagos — ilgaamžiškumo receptas.
  • Sumažėja tikimybė susirgti širdies, kraujagyslių ligomis, sumažėja insulto rizika. Pagrinde dėl to, širdis ligų ir insulto kaltas nesveikas gyvenimo būdas: cholesterolio perteklius kraujyje, netaisyklinga / nepilnavertė mityba, nejudrumas, virš normos ribų sukilęs arterinis kraujo spaudimas bei rūkymas. Japoniškos dietos specifika padeda užkirsti kelią šiems veiksniams.
  • Japonijos vyrai ir moterys yra linkę mažiau nutukti. Jų mityba prie to tikrai prisideda didele dalimi.
  • Mažina riziką susirgti su amžiumi susijusiomis ligomis: diabetu, vėžiu, artritu, Alzheimerio liga. Dietoje yra mažai kalorijų ir sočiųjų riebalų, tačiau yra daug maistinių medžiagų, antioksidantų, flavonoidų.
  • Gera savijauta, lengvumas, energijos antplūdis.

Japonų dieta bendrąja prasme kaip mityba yra dar turtingesnė ir vertingesnė nei Lietuvoje žinomas japoniškos dietos variantas, kuris skirtas labiau numesti svoriui nei nuolat sveikai maitintis.