Mityba sportuojantiems

mityba sportuojant

Kiekvienas sportuoti pradedantis žmogus turi daug su sportu ir mityba susiejusių klausimų. Juk labai svarbu, kad sportuojant jaustumeisi žvalus, kad sportas nekliudyti aktyviam gyvenimui, kad nealintų ir nesekintų mūsų organizmo.

Kiekvienas vyras ar moteris prieš pradedant sportuoti turėtų pasitarti su mitybos specialistu, kuris patartų ir paaiškintų, kas yra mitybos planas sportuojant, kas apskritai yra mitybos planas.

Tinkama ir subalansuota mityba
sportuojant moterims bei sportuojant vyrams yra labai svarbi ir turės lemiamos įtakos planuojamiems rezultatams.

Kiekvienas žmogus pradedant sportuoti turi įvairių siekių. Vieniems tai šansas numesti svorio, kitiems – sustiprinti organizmą ar net atsikratyti įvairių negalavimų.

Pavyzdžiui specialiais pratimais gydomos įvairios stuburo ligos.

Specialistai pataria, kad geriausias laikas sportui – ankstyvas  rytas. Tačiau atsikėlus tuščiu pilvu geriau sportiškos dienos nepradėti. Patariama pirmiausiai išgerti stiklinę šilto vandens. Taip padėsite savo organizmui, vanduo išjudins žarnyną.

Jei jau užsibrėžėte sportuoti, nemanykite, kad užteks atlikti kelis pratimus ir kelias minutes pajudėti. Pratimams  būtina skirti bent 15 minučių. Ir būtinai tai darykite kiekvieną darbo dieną. Savaitgalį galite leisti sau patinginiauti.

Kitas pasirinkimas – sportuoti dienos metu. Tačiau – tik ne vietoje pietų. Tinkamesnis laikas – iki pietų. Laikantis mitybos taisyklių, jokiu būdu negalima sportuoti pavalgius. Taip labai apsunkinsite organizmą ar net galite sunegaluoti.

Sportui galima rinktis ir laiką prieš vakarienę. Tik svarbu nepamiršti, kad labai blogas pasirinkimas – sportuoti vėlai vakare, prieš pat miegą. Tokio įpročio kaina – prastas miegas ar net nemiga, kurią vėliau teks gydyti medikamentais.

Mitybos specialistai turi ir dar vieną labai vertingą patarimą. Sportuojant būtinai vartoti daug skysčių. Geriausiai gerti vandenį.

Kad ir kokių rezultatų siektumėte ,visada svarbu prisiminti, jog pats svarbiausias rezultatas yra gera sveikata.